źródło wiedzy o motocyklach

Test Honda CBR 125

Test Honda CBR 125
Jest wiele rzeczy, które są wspaniałe w USA: Konstytucja, filmy akcji i nasza miłość do wszystkich rzeczy potężnych. Niestety czasami sposób amerykański może ograniczyć niektóre z rzeczy, do których mamy dostęp, a jednym z nich są motocykle o mniejszej pojemności, które wyglądają naprawdę dobrze!
Honda CBR 125R jest jednym z przykładów, który można znaleźć w Japonii, Europie i Australii, który chciałbym, abyśmy nie kochali wszystkiego, co tak wielkie i złe w Ameryce.
Mały Brat Z CBR

Honda CBR 125 została po raz pierwszy wprowadzona w 2004 roku w celu zastąpienia starzejącego się NSR125 i stała się niekontrolowanym hitem w krajach z wielopoziomowym systemem licencji. Inaczej niż w USA, gdzie jak tylko dostaniesz prawo jazdy, możesz kupić dowolny motocykl, którego potrzebujesz, w systemie wielopoziomowym jesteś ograniczony do pilotowania poniżej pewnego zakresu CC. Czy nie wiesz, że CBR 125 wpada w ten pierwszy poziom w systemie, czyniąc go idealnym dla nowych zawodników.
W przeciwieństwie do dużych bracia 600cc i 1000cc, ten mały rower zasilany jest o wiele mniejszy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy. Nie będziesz leciał obok ruchu, wykonując potrójne cyfry na tym małym potworze, a tak naprawdę, aby uderzyć powyżej 90 mil na godzinę, będziesz potrzebować stoku zjazdowym i pełnego toru wyścigowego! Niemożność pójścia niebezpiecznie szybko nie jest zła, szczególnie dla nowego kierowcy lub kogoś, kto ma problemy ze znajomością swoich ograniczeń. Rower ma wystarczająco dużo energii i idzie, aby dopasować prędkość do ruchu na autostradzie, ale będziesz musiał być nieco bardziej strategiczny w swoim przejeździe, ponieważ nie będziesz miał do dyspozycji gigantycznej mocy.
Rower Miejski

Ten motocykl ma zapas z nieregulowanym zawieszeniem, ale dla większości motocyklistów nie sądzę, żeby był to problem. Opony są o wiele bardziej wąskie niż przeciętne opony, nie dajcie się zwieść, ale możecie nawet w tych chudych kołach chude! Moc, obsługa i jest podobna do skutera o pojemności 125 cm3, ale powiedziałbym, że pozycja siedząca i ręczna skrzynia biegów sprawią, że jazda po mieście i na autostradzie będzie o wiele przyjemniejsza. Jeśli zastanawiałeś się nad zakupem skutera w mieście, przyjrzałbym się CBR125, jeśli masz szczęście mieszkać w kraju, w którym je sprzedajesz.

Stylizacja

Ten rower wygląda fantastycznie! Honda wzięła udział w większych motocyklach podczas projektowania motocykla i to naprawdę pokazuje. Założę się, że gdyby ktoś miał taki rower w stanach, że większość ludzi nie wiedziałaby nawet, co to było i zakładałaby, że jest to rower o znacznie większej pojemności. Widziałem nawet niektóre wersje tego motocykla ze schematem malowania Repsol, który, muszę powiedzieć, jest jednym z najfajniejszych motywów wyścigowych, jakie istnieją. W porównaniu ze staro wyglądającym Ninja 250, CBR125 wygrywa w konkursie piękności za każdym razem.
Wniosek

Nie jestem pewien, jaki byłby proces importowania takiego roweru, ale słyszałem, że jest dość trudny. Dla większości ludzi wątpię, że długie linie w DMV byłyby warte tego roweru. Jeśli przypadkiem zobaczysz jeden używany do sprzedaży z odpowiednimi dokumentami, poleciłbym go jak najszybciej! To świetny mały motocykl i może pewnego dnia Honda będzie na tyle uprzejma, aby pozwolić mu cieszyć się naszymi brzegami.


Warto zobaczyć

10 aplikacji, które ułatwią życie motocyklistyPrawo jazdy na motocykl w Polsce – przewodnik po kategoriach i wymaganiachKiedy Warto Skorzystać z Pomocy Adwokata Przy Sporach Ubezpieczeniowych po Wypadku Motocyklowym?czytaj wszystkie

ostatnio dodane

najpopularniejsze

warsztaty motocyklowe

zobacz nas na...

kontakt