1980 Honda CB 750 F
honda cb 750 f
Witam.Mam honde cb 750 f 1980 r nr vin to RCO4 2109471 zmierzyłem ciśnienie i jest 8,4,3 i 7, zapalił, ale jedna rura zimna i nie wiem czy wystarczy zmienić pierścienie czy wymienić cały silnik , jakie będą tego koszty, czy można to kupić czy sprzedać na części lub w całości na giełdzie. ja nie jestem mechanikiem. proszę o doradę, to jest motocykl dla pasjonaty.Dięki. za odp.
odp: Pawel
Myślę, że nikt o zdrowych zmysłach nie odpowie Ci na tak zadane pytanie. Jedno jest pewne (o ile dobrze zrobiłeś pomiar ciśnienia) - silnik jest do roboty. Jak powiażnej? Na tym etapie nie wiadomo. Czeka Cię długa i kosztowna droga, w której prawie zawesze najbardziej opłaca się kupić dobry, sprawny silnik. Nie wiadomo tylko, czy takie coś w przypadku danego rocznika i modelu jest jeszcze możliwe.odp: qurim(FM)
Zbyt mało prób przeprowadziłeś żeby zgadnąć czy silnik opłaca się robić czy nie. Należy wykonać próbę olejową a także zdjąć pokrywę głowicy i zmierzyć luzy. Wtedy co nieco więcej można wróżyć.odp: Barnaby(FM)
dokładnie - próba olejowa na początek, to wskaże ci dalszą drogę. możliwe, że tylko popodpierane zawory.serwis jest jak najbardziej możliwy. jeśli chcesz robić to, żeby pośmigać jeden sezon to ci się nie opłaca, bo koszty są spore.
w polsce ciężko ci będzie kupić dobry silnik, najszybciej na niemieckim ebay-u.
odp: stanleygr2gazeta.pl
Dzięki za odp.Pawłowi,Gurim,i Barnaby. Pojęcia nie mam o próbie olejowej ani o mierzeniu luzów.Popatrzę na tym ebay-u, Jeśli nic znajdę silnika w rozsądnej cenie,to pojadę na giełdę w niedzielę, może ktoś kupi, jak nie, to pójdzie nz złom.Dzięki waszym odpowiedziom, myślę, że nie opłaca się go naprawiać.Z poważaniem.Stanley.