Kawasaki GPZ 1100 (REDUCED EFFECT) motocykl
|
Dane techniczne
Informacje ogólne | |
---|---|
Marka | Kawasaki |
Typ | Sportowe |
Silnik | |
Typ silnika | Rzdowy czterocylindrowy |
Rozrz±d | DOHC |
Ilość zworów | 2 na cylinder |
Średnica cylindra | 72.5 mm |
Skok tłoka | 66.0 mm |
Pojemność | 1089 ccm |
Stopień sprężenia | 9.5:1 |
Rodzaj chłodzenia | Powietrze |
Moc (kW/KM) | 100.00 KM (73.0 kW)) przy 8750 RPM |
Skrzynia biegów | 5 biegowa |
Przeniesienie napędu na koło | acuch |
Wymiary i waga | |
Zawieszenie | |
Opona przód | 110/90-18 |
Opona tyl | 130/90-17 |
Hamulec przód | Dwutarczowy |
Hamulec tył | Jednotarczowy |
Prędkosc i osiagi | |
Prędkość maksymalna | 240.0 km/h (149.1 mph) |
Eksploatacja | |
Pojemność baku paliwa | 20.0 litry |
Usterki - pytania i odpowiedzi
Tutaj zadasz pytanie i znajdziesz odpowiedź na temat spraw mechanicznych oraz awarii
Nie zadano jeszcze pytań w sprawie napraw dla tego motocykla. Bądź pierwszy.
Zobacz również strony:
Kawasaki GPZ 1100 (REDUCED EFFECT) 1982
Kawasaki GPZ 1100 (REDUCED EFFECT) 1983
Kawasaki GPZ 1100 (REDUCED EFFECT) 1984
Kawasaki GPZ 1100 (REDUCED EFFECT) 1985
Kawasaki GPZ 1100 (REDUCED EFFECT) 1986