Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) motocykl
|
Dane techniczne
Informacje ogólne | |
---|---|
Marka | Kawasaki |
Typ | Szosowo-turystyczne |
Silnik | |
Typ silnika | Dwucylindrowy R2 |
Rozrz±d | OHC |
Ilość zworów | 2 na cylinder |
Średnica cylindra | 61.0 mm |
Skok tłoka | 52.4 mm |
Pojemność | 306 ccm |
Stopień sprężenia | 9.7:1 |
Rodzaj chłodzenia | Powietrze |
Moc (kW/KM) | 27.00 KM (19.7 kW)) przy 10000 RPM |
Skrzynia biegów | 6 biegowa |
Przeniesienie napędu na koło | Pas napdowy |
Wymiary i waga | |
Zawieszenie | |
Opona przód | 90/90-18 |
Opona tyl | 110/80-18 |
Hamulec przód | Dwutarczowy |
Hamulec tył | Bbnowy |
Prędkosc i osiagi | |
Prędkość maksymalna | 140.0 km/h (87.0 mph) |
Eksploatacja | |
Pojemność baku paliwa | 16.5 litry |
Usterki - pytania i odpowiedzi
Tutaj zadasz pytanie i znajdziesz odpowiedź na temat spraw mechanicznych oraz awarii
kawasaki gpz 305ile wchodzi oleju do silnika | 0 odpowiedzi |
Zobacz również strony:
Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1985
Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1986
Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1987
Kawasaki GPZ 305 BELT DRIVE (REDUCED EFFECT) 1988